Representantskapsmöte 150322

Det var ca 75 medlemmar som hade samlats på Bergslagskrogen i Ronneby för Representantskapsmöte på söndagen den 22 mars 2015.

Dagen började med förrätt och middag innan det var dax att flytta in i hörsalen och njuta av underbar underhållning av "The Acoustic Travellers". Efter underhållningen och en bensträckare höll ordförande Inga-Lill Johansson parentation över de under året bortgångna medlemmarna och sedan läste Åsa Moberg-Axelsson dagens dikt "Påskliljan".

Till mötesordförande valdes Beryl Svanberg som dagen till ära var inbjuden från Förbundet där hon är 1:e vice ordförande och som sekreterare valdes Lilian Strigård från HSO.
Efter mötesförhandlingarna och valen så invigde Beryl Svanberg Jubileumsåret och berättade lite om vad som kommer att hända under året.
Eftermiddagen avslutades sedan med avtackningar och kaffe och tårta innan det var tid att åka hem igen, nöjda och glada men säkert trötta efter en lång dag.

Inbjudan:
Reumatikerdistriktet Blekinge inbjuder till Representantskapsmöte på Bergslagskrogen i Ronneby 22 mars 12:30.

Program:
12,30 Registrering av ombud och ledamöter
13,00 Välkomna till bords
14,15 Underhållning av The Acoustic Travellers
15,15 Reumatikerförbundet 70 år
15,45 Representantskapet börjar
Kaffe och tårta
Ca 17.30 Hemresa

Bussar hämtar upp deltagarna (ej från Ronneby).
Bindande anmälan, till respektive förening, senast den 1 mars.

Kostnad 150 kr för medlem, 500 kr för icke medlem.
Välkomna!

Se mer på bifogad inbjudan.

Busstider och påstigningsplatser:
Sölvesborg Volvo/Elon kl 10.45
Olofström Busstorget kl 11.15
Pukavik samåkningsplatsen kl 11:30
Karlshamn Resecentrum kl 11:45

Buss avgår även från Karlskrona.