Höstfesten den 26 oktober 2014 på "Putt inn"

Det var 108 medlemmar som hade samlats på "Putt inn" för att ha en trevlig eftermiddag.

Inga-Lill Johansson hälsade alla välkomna och det bjöds på både förrätt och middag innan det var tid för underhållning av Jens U Nilsson från Mörrum. Många hade passat på att lämna in en önskelåt och han uppfyllde många av önskningarna men även lite annat smått och gott fick vi lyssna till och det blev mycket uppskattat. Inga-Lill Johansson passade på att berätta om den nya grafiska profilen som Reumatikerförbundet håller på att arbeta fram och lämnade sedan över ordet till Carina Friberg som berättade att Reumatikerdistriktet kommer att ordna en rehabiliteringsresa till Polen till våren och alla som ville fick ta del av informationen. Jens U Nilsson underhöll sedan ännu en stund innan det blev kaffe och tårta och alla verkade väldigt nöjda när det var tid att åka hemmåt igen.